søndag den 1. maj 2011

Strikke




Jeg har engang lært at strikke af min bedstemor. Det er nu efterhånden RIGTIGT mange år siden og har kun kort haft det i hænderne et par gange siden, så huske det at slå masker op måtte opfriskes på nettet og så kørte det bare derud af :) Det kunne jeg godt.

Det var rigtigt sjovt og jeg kom i flow og hyggede og fordybede mig.

Da det så kom til at afslutte fik jeg dog grå hår i hovedet. Det havde jeg simpelthen ikke tålmodighed til og det var svært at se på nettet precist hvordan de gjorde :(

Jeg prøvede mig frem og fik lidt fejl, men ikke på den måde at det hele løb op, heldigvis, ellers tror jeg at jeg havde smidt det. Det var jeg ikke god til.

Jeg synes selv, at jeg klarede det godt, på trods af en dum afslutning. Det må jeg vist få en anden til at vise mig i virkeligheden, for at det kommer til at blive flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar