mandag den 2. maj 2011

Hækling

Da det kom til hækling kunne jeg ikke noget, derfor, fandt materiale på youtube om hvordan man hækler.
Jeg synedes at det var rigtigt svært og der måtte flere forsøg til, før jeg fik noget ud at det.

Jeg startede med at hækle rundt og det gik bare helt i kludder for mig og til sidst måtte jeg give op. Sådan kunne jeg ikke findeud af at starte

Dernæst hæklede jeg lige striber, det gik rigtgt fint.
Undervejs blev det dog for kedeligt, og jeg ville jo så gerne hækle rundt.
jeg begyndte, at hækle rundt om firkanten og sprang nogle masker over så det jeg hæklede blev poseformet. Ideen var at det skulle blive en pose eller en taske alt efter hvad jeg lige kunne finde ud af.
Derefter hæklede jeg frem og tilbage for at tasken kunne få et "Låg????" her sprang jeg og så nogle af maskerne over så at "låget" spidsede til tilsidst.

Jeg kunne godt tænke mig, at lære at starte med at hækle rundt men, ved egen hjælp dur det bare slet ikke.

Jeg fik det dog lidt hen, men først efter at jeg var startet med at hækle lige.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar