onsdag den 21. september 2011

Friluftsliv Fiske og vandretur 2

Fiske fiske fiskeeeeeeeee.............!
Det bugnede med fisk i søen og de hoppede rundt, så det var meget spænende.
Men fange nogen øøøøøhhh nej det kunne jeg ikke desværre, selvom jeg næsten troede på at de ville til, at bide flere gange.
Der var dog en der bed på, men den satte sig ikke fast på krogen.
De svømmede lige forbi krogen virkeligt mange gange, men de var slet ikke sultne nok til at ville bide på.

Shadow var meget optaget af at kigge på de springende fik i søen.

Den fine fine fiskesø. Et dejligt roligt sted.

Fik du våde strømper Regina? Nej nej sleeeet ikke ;)
Jeg skulle nok have taget gummistøvler på, men de ville bar ikke være ret gode at gå langt i. En del af oplevelsen var netop vandreturen derhen så gummistøvler, det gik det desværre ikke. Jeg skulle måke aligevel haave gjort det.

Shadow var pladdervåd og færdig ligesom jeg selv var det, dog lå jeg ikke så akavet som han gjorde he he....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar